24 dec... julafton

På morgonen tog vi oss en härlig promenad upp i skogen med hundarna, verkligen jätte mysigt!
Efter att vi kommit hem så började folket i stugan rulla in, en efter en, jag älskar julen då man får tillbringa dagen ihop med sina nära & kära. hjärtapåde.
Självklart såg vi på Kalle anka, det är ju bara ett måste på julen! :)
Efter det blev det att äta den efterlängtade jul maten, och sen kom ju tomten förståss! :)
Kan ju bara säga att jag älskar min familj & släkt, tack för alla fina julklappar! jag är jätte nöjd över det jag fick, verkligen! Tack!
Efter att alla åkt hem blev det att sätta sig ner med famijen och kolla på en film :)

God Jul på er allihop & jag hoppas verkligen ni haft det lika bra som mig, för det förtjänar ni allihop! ;)

               Bilden tagen från google


Kommentarer
Postat av: Elsa

mysigt :3

2009-12-25 @ 12:00:45
URL: http://elsapelsass.blogg.se/
Postat av: Rebecka

mja hihi ^^

2009-12-25 @ 15:53:10
URL: http://rebeckanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0