27/12

Idag drog vi iväg hem till kusinerna & älskling var med förståss,
åkte dit för att fira den äldsta killen som precis fyllt år, grattisgrattis!
Efter att kommit hem från kusinerna tog vi ut hundarna på en lång promenad i det mysiga vinter vädret.
känner att jag är ganska trött efter en hel dags håll i gång så nu blir det att sätta sig framför tv:n, slänga på några bra filmer & mysa med älsklingen! det viskas om att vi ska se 2012 & The Host. Kommer nog in senare & skriver en liten komentar om varje film!

Pusshäj.

                                      Syster & Jag


Alla bilder är strängt copyright av 
©Erika Nilsson, bilder som kopieras anmäls
till polisen för bildstöld.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HEEEEY! gud va kuul att du har blogg, och en fin sådan!

Jag skriver ochså:) hoppas vi kan ses här nångong i framtiden ennu!<3

kram:alexandra



min blogg: www.myggan.blogg.se

2010-02-10 @ 21:09:37
Postat av: Rebecka

HÄÄÄJ! näjmen shit har du också blogg, ska genast kolla :)

hoppas jag med

kram :)<3

2010-02-11 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0