En härlig vinter promenad

Precis kommit in från en lång promenad med vovvarna, jag älskar att det är snö ute & minst sakt så älskar hundarna det, finns inget bättre än att se dem busa runt i snön.
Själv känner man sakta hur kylan försöker strypa en, det är verkligen jätte kallt ute.
Så när man kom in sprang vi alla fram till braskaminen och satte oss där för att tina upp. Hundarna ligger helt utslagna runt om mig och jag sitter här med datorn i mitt knä och lyssnar på musik, mycket bättre kan det inte bli.

Diezel, Doris , Freya
                        Här ser ni : Diezel,Doris,Freya
Jag kan bara tala om för er att jag har världens bästa hundar, hjärta.

Kommentarer
Postat av: Erika

Otroligt bra dag, bra bilder.. jag är super nöjd :D

2009-12-23 @ 10:31:03
URL: http://www.eriikanilsson.webblog.se
Postat av: Elsa

Gulliguuull ;)

2009-12-23 @ 13:45:22
URL: http://elsapelsass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0