Gott nytt år!

Onsdag

Natten spenderades tillsammans med brudarna & de va helt klart bäst
det blev en trerätters middag, massa buus, parodi film av bonde söker fru, Maria gav oss ett gott skratt då hon gjorde en snygg vurpa där ute, My badade i snön & massamassa annat.
När jag kommer hem från Elsa möts jag av älsklingen! :)

Nyårsafton
det är lite folk här hemma, vi har ätit god mat & allt det där som hör till på nyår!
Ikväll blir det att åka upp till sunne för att kolla på raketerna.

Till sist vill jag bara säga att jag har haft ett FANTASTISKTSUPERBRA år 2009 & hoppas 2010 kommer bli minst lika bra, om inte bättre!! :D

så.. GOTT NYTT ÅR PÅ ER SNYGGINGAR!!

Hjärta



Kommentarer
Postat av: åsa

GOTT NYTT ÅR! :D <3

2010-01-02 @ 10:06:34
URL: http://bohlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0