För du är min andra halva.

Du är det finaste jag har.
kommer du ihåg vad vi brukade säga till varandra när vi var små?, utan dig inget mig.
Det har alltid varit du och jag ända sen vi låg i mammas magen, ALLTID!
Visst i bland kan det vara riktigt jobbigt att vara tvilling, folk som blandar ihop oss och som alltid räknar oss som en och samma person, vi är faktiskt två helt olika indevider. Men jag börjar bli van och antar det är något som vi tvillingar får leva med. Men ser man på allt possetivt som finns med att vara tvilling så tror jag inte det finns ord som räcker till för att kunna beskriva det! när man var liten hade man alltid en lek kompis hos sig, aldrig behövde man känna sig ensam, att alltid ha en bästa vänn vid sin sida är otroligt.
Och som ni förstår så bråkar man ju förståss ibland. Men folk frågar oss alltid att hur kan ni vara så mkt med varandra? tröttnar ni aldrig? Nej faktiskt inte, visst skulle jag umgås med mina kompisar dygnet runt, året om skulle jag nog bli ganska trött och irriterad.
Men det är inte samma sak när det gäller en person du har legat tätt intill sen i mammas mage.
Jag kan bara säga att hon är den bästa syster man någonsin kan få, hon finns alltid där för mig och jag finns alltid där för henne! ♥
Att inte ha henne vid min sida gör min osäker.
Att födas till tvilling är så otroligt häftigt, jag är verkligen glad för att jag har henne, min alldeles egna Erika Nilsson  ibland slår det mig en konstig tanke om vad jag hade vart i dag om inte hon funnits? jo.. ingenting, jag skulle vara helt tom.

ville bara tala om att jag ... ÄLSKAR DIG SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET!♥


                För du är min andra halva


         Min vackra syster


                                     <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, JAG ÄLSKAR DIG! ♥

2009-12-25 @ 16:35:48
URL: http://eriikanilsson.webblog.se
Postat av: Anonym

Aww ^^

men varför kan man inte gå in på erikas blogg? :O

2009-12-25 @ 16:59:06
Postat av: Andreas

Fint skrivet!

2009-12-25 @ 17:15:55
Postat av: Marcus

Fina ni är<3

2009-12-25 @ 17:16:47
Postat av: Rebecka

Jag vet inte varför man inte kan komma in på erikas blogg men kopiera den och skriv den själv det kanske fungerar bättre! :)

2009-12-25 @ 17:18:48
URL: http://rebeckanilssoon.blogg.se/
Postat av: Erika Nilsson

Det var något fel på min förra blogg tyvär :(

men nu har jag en ny som ni kan följa :)



www.eriikannilsson.blogg.se, enjoy!

2009-12-25 @ 17:46:00
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0