Mysdag

Just nu snöar det som bara den untanför vårt fönster, snö storm på väg.
Tänk så viktigt det där var när man var liten, att den riktiga snön kom passande till jul. Och det gjorde den ju också, varje år. Riktigt så verkar det inte vara längre, nu är det mest gröna gräsmattor och grå asfalt barnen får skåda när de blickar ut efter tomten som ska komma. Men det kanske bara är min uppfattning, men som tur är har jag i allafall fått uppleva en vit julafton i år. Kommer ihåg förra året då det var grönt & grått ute verkligen HEMSKT!
Ikväll blir det att bara ta det lungt se på några filmer som jag fick i julklapp & bara allmänt slappa! :)

Ha en super bra Fredags kväll alla!
puss.


Kommentarer
Postat av: Elsa

ja, uu, va sur jag blev förra året när de inte kom ngn snö :(

2009-12-25 @ 16:22:05
URL: http://elsapelsass.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja jag med, det var inte kul alls! :/

2009-12-25 @ 17:19:58
URL: http://rebeckanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0