but i hope that everything is gonna be alright, yes i hope everything's gonna be alright

Sitter i skolan och ska egentligen skriva på mitt arbete i biologin, men vart tog orken den vägen liksom?
har pluggat alldeles för mycket nu det senaste dagarna,veckorna,åren och känner att jag verkligen snart behöver få ta en paus innan jag ruttnar, javet det är rikitgt illa. Imorgon har vi biologi prov och jag är inte alls pepp.
ska i allafall bli härligt med ett lov, men har skolarbeten som måste göras under tiden = aldrig ledig. Antar bara att det inte är någon idee med att sitta här och klaga utan bara ta tag i det och skylla mig själv, ja som alla lärare säger, vi tvingar ingen till att vara här, det är ni själva som valt.

Läxor:

Engelska bok
Svenska
Biologi arbetet
Biologi prov


// Rebecka


Kommentarer
Postat av: Erika

Kom igen nu. bara 3 dagar kvar

du klarar det hjärtat! <3

2010-02-23 @ 15:02:14
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0