Rösten talar som skuggor på skolgården

Imorgon är det frilufsdag för hela skolan, folk är utspridda runt om på denna jord.
Men själv stannar jag i SVerige & ska iväg & bli dragen efter Freya på skidor, hjäälp.
Vi får väl se om jag överlever....fortsättning följer;)



har inte hänt något speciellt roligt idag, dog imorse när jag skulle gå upp. kroppen sa bara totalt nej!
Sen kom jag nyss på att jag nästan inte klarar mig utan Hampus, inte ens för sådär några timmar.
jag tänker på honom exakt varenda minut och önskar önskar önskar innerligt att jag varit nära honom eller fått sova bredvid honom eller något annat i den stilen.
jag antar att det är så det ska vara när man är kär!

//Rebecka





                                              Alla bilder är strängt
                      © Erika Nilsson


Kommentarer
Postat av: Elsa

that is real love :) gulligt!

fin biild <3

2010-02-09 @ 17:09:54
URL: http://elsapelsass.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är så fin Rebecka <3

2010-02-09 @ 19:42:10
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/
Postat av: Din Älskade Hampus <33

awww vad go du är gumman :) jag älskar dig !<3

2010-02-10 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0