En levande ängel, min Diezel.



 ♥  D I E Z E L  ♥

Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, ett liv utan dig vore ett liv utan mening. I hela mitt liv har jag letat efter någon som du. Du kämpar varje dag i ditt liv, jag ser hur stark du verkligen är. Jag hör hur änglarna viskar ditt namn & det gör mig så fruktansvärt stolt. Vad jag än gör, hur jag än mår. finns du alltid med mig, varje sekund & minut. Du är mitt allt. Hur det än slutar vet jag att det till slut blir bra & att jag alltid kommer att älska dig vart du än befinner dig.

Det vackraste som finns är du
Du och ingen annan, du är vacker som du är.
Inget kan ändra på det.
Du är vacker och det stämmer.
Du är vacker på ditt eget sätt alltså det vackraste som finns, mitt hjärta.

Minä rakastan sinua, jag älskar dig!

// Rebecka











                                             Alla bilder är strängt
                      © Erika Nilsson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0