Fredag

Hallo där bloggen!

Äntligen är det fredag och har precis kommit hemhem från forshaga.
Älsklingen är med & det gillas!!
Fick ju förståss träffa min underbara klump Diezel, ojoj vad jag saknat dig! ♥
Under dagen har vi haft hundträning på schemat och på svenskan hade vi debatt
där jag och några till i mitt ''lag'' skulle debattera för hundförbud, inte det lättaste
kan jag tala om sen på POF:en var det redovisningar om vårat grupparbete som gällde!
Och min grupp fick reda på vad vi fick på vårat arbete, Gina Tricot MVG-, mkt stolt över oss flickor ;)


Diezel du är stark & vi ska klara det här tillsammans♥
Älskardigsånåotroligthjärtat.




hittade en jätte gammal bild på mig & våran häst Adam som vi hadde.

                                        Alla bilder är strängt
                      © Erika Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0