You appear just like a dream to me

Freda är någon jag uppskattar. Är så sjukt trött efter att behövt gått upp tidigt varje morgon inför min praktik. Idag fick jag vara med när flera Schäfrar simmade på rehab, sen fick jag även vara med när vår lärare från skolan Susanne kom in med sin hund Swaiper för en ögonlysning, ganska häftigt att se.
Sen fick jag även vara med på ett ultraljud av en jakt golden tik som var i vecka 5, sjukt häftigt och veterinären visade oss även hur det såg ut när deras små hjärtan slog, jag lovar man blir helt fångad, så otroligt sweet!
Nu sitter jag här har ont i halsen och är jätte trött, blir nog att krypa ner i sängen snart med min underbara älskling! I morgon blir det ut och äta med pappa & Margaretha och senare bowling, alltid lika kul fast jag inte är så
duktig på det :)

// Rebecka

ÄLSKAR DIG FREYA, SÅ OTROLIGTSJUKT MKT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0